香港新浪網 MySinaBlog
« 上一篇 | 下一篇 »
poonwinghang | 15th Sep 2006 | 有關飲食

平均分: 8.00 | 評分人數: 2

Picture

麥當勞有項絕技叫「走樣」,比娛樂圈任何一個女星更嚴重。

愛好薯餅的我,今晚特意去試試新出的「星星薯餅」,但係呢堆係咩黎……??上鏡和真實的差距竟然達到90% 之多。下次都係食番薯餅好少少。雖然薯餅都嚴重走樣,大薯餅等於中薯餅、中薯餅等於細薯餅、細薯餅真係得果幾條。

仲有,呢個巨無霸霉左…

Picture


[89] Re: tong

今日先食完麥當奴
呢幾日都唔食啦
遲d先去再試

tong :
早前吃了一次, 極度失望, 但今日比個機會佢, 又好好喎, 個賣相好靚, 不似撈埋啲隔夜薯條碎再番炸, 很像迷你薯餅, 又好食. 希望你能好彩地食到一次~


[引用] | 作者 poonwinghang | 27th Sep 2006 | [舉報垃圾留言]

[88]

早前吃了一次, 極度失望, 但今日比個機會佢, 又好好喎, 個賣相好靚, 不似撈埋啲隔夜薯條碎再番炸, 很像迷你薯餅, 又好食. 希望你能好彩地食到一次~


[引用] | 作者 tong | 27th Sep 2006 | [舉報垃圾留言]

[87] Re: 小兒科

你又講得好啱
果件真係似麥樂雞多d

小兒科 :
多謝你既留言, 新朋友!似乎我果盒好過你少少... 當然, 都係冇廣告既炸得咁靚, 甚至, 我認為廣告入面既唔係著餅, 只係星星形既麥樂雞+雞蛋+面包爆炸出黎既另一產品... shit... 至於個包... 將就下啦... 只可嘆一句, 電腦係一個偉大既發明...


[引用] | 作者 poonwinghang | 20th Sep 2006 | [舉報垃圾留言]

[86]

多謝你既留言, 新朋友!
似乎我果盒好過你少少... 當然, 都係冇廣告既炸得咁靚, 甚至, 我認為廣告入面既唔係著餅, 只係星星形既麥樂雞+雞蛋+面包爆炸出黎既另一產品... shit... 至於個包... 將就下啦... 只可嘆一句, 電腦係一個偉大既發明...


[引用] | 作者 小兒科 | 20th Sep 2006 | [舉報垃圾留言]

[85] Re: cake

我都無試過,等我聽日又去試下先

cake :
我都係見到個星星sh入去買來試的,但都你薯餅好好多.但個去皮雞扒包都ok.
講開食,最近維他奶出左紅豆同香芋,我d同事話幾ok.等我明天試下先.


[引用] | 作者 poonwinghang | 20th Sep 2006 | [舉報垃圾留言]

[84] Re: Becky

我又唔覺wor
KFC 既雞成日都好似霉左咁…

Becky :
你呢個問題, 曾經o係仲係豆釘時o既我心入面轉o左無限咁多次. 個結論係, KFC係好過M記...o的o的.


[引用] | 作者 poonwinghang | 20th Sep 2006 | [舉報垃圾留言]

[83]

我都係見到個星星sh入去買來試的,但都你薯餅好好多.但個去皮雞扒包都ok.

講開食,最近維他奶出左紅豆同香芋,我d同事話幾ok.等我明天試下先.


[引用] | 作者 cake | 19th Sep 2006 | [舉報垃圾留言]

[82]

你呢個問題, 曾經o係仲係豆釘時o既我心入面轉o左無限咁多次. 個結論係, KFC係好過M記...o的o的.


[引用] | 作者 Becky | 19th Sep 2006 | [舉報垃圾留言]

[81] Re: 皇帝

你小心d啊
通常你叫佢整過,佢心中一定十個不滿
小心佢加料俾你

皇帝 :
果日我見未食過M記果隻粉紅色既雪糕,就買黎食下,結果個店員整左杯塌到唔清唔楚、好似跌左落地後執返上黎既所謂雪糕俾我,咁肉酸叫人點食呀?於是叫佢整過,我唔要,第二次整出黎好左少少,不過d士多啤梨汁依然係凝固唔到漏到周圍都係。雖然見過人地第二度買果d靚好多,但以後都唔會再買呀﹗


[引用] | 作者 poonwinghang | 19th Sep 2006 | [舉報垃圾留言]

[80]

果日我見未食過M記果隻粉紅色既雪糕,就買黎食下,結果個店員整左杯塌到唔清唔楚、好似跌左落地後執返上黎既所謂雪糕俾我,咁肉酸叫人點食呀?於是叫佢整過,我唔要,第二次整出黎好左少少,不過d士多啤梨汁依然係凝固唔到漏到周圍都係。雖然見過人地第二度買果d靚好多,但以後都唔會再買呀﹗


[引用] | 作者 皇帝 | 19th Sep 2006 | [舉報垃圾留言]

[79] Re: 晶晶私房菜

咁都真係有d人好過相…

晶晶私房菜 :
係咁架la, 現實同幻想係兩回事啦...哈哈, 好似0的女仔咁, 睇相永遠靚過真人..哈哈


[引用] | 作者 poonwinghang | 18th Sep 2006 | [舉報垃圾留言]

[78] Re: theo

好,等我下次買一盒,再拎番屋企打曬燈再影過,但相信效果應該一樣差…

theo :
哈!你影得唔好啫……你有無在studio打燈?有無專業攝影機?有無執過張相吖?有無特登做個好啲的包吖?你無囉!不過,你又真係無講錯!哈!


[引用] | 作者 poonwinghang | 18th Sep 2006 | [舉報垃圾留言]

[77]

係咁架la, 現實同幻想係兩回事啦...哈哈, 好似0的女仔咁, 睇相永遠靚過真人..哈哈


[引用] | 作者 晶晶私房菜 | 18th Sep 2006 | [舉報垃圾留言]

[76]

哈!你影得唔好啫……你有無在studio打燈?有無專業攝影機?有無執過張相吖?有無特登做個好啲的包吖?
你無囉!不過,你又真係無講錯!哈!


[引用] | 作者 theo | 18th Sep 2006 | [舉報垃圾留言]

[75] Re: b9603013

「飯他士的」勁唔得
油到呢?我食到嘔。

b9603013 :
「飯他士的」是最好的例子耶...不要說軟"黎黎"的外表,它那"霉dump the"的內容簡直不堪入目...! 我男友食過一次... 走夾唔"抖"!今次星星薯餅... 仲有少少「星」型過你睇... 真係叫做「有水準」啦! XD


[引用] | 作者 poonwinghang | 18th Sep 2006 | [舉報垃圾留言]

[74]

「飯他士的」是最好的例子耶...
不要說軟"黎黎"的外表,它那"霉dump the"的內容簡直不堪入目...! 我男友食過一次... 走夾唔"抖"!
今次星星薯餅... 仲有少少「星」型過你睇... 真係叫做「有水準」啦! XD


[引用] | 作者 b9603013 | 18th Sep 2006 | [舉報垃圾留言]

[73]

這才叫做廣告嘛!
如果唔係,就不用賣廣告了!
不過,今次的板燒雞腿包是去皮的,就方便得多了!因為我次次都自己幫雞腿去皮的!


[引用] | 作者 小米 | 18th Sep 2006 | [舉報垃圾留言]

[72]

過來坐一下~ 謝謝留言。
抱~~~~


[引用] | 作者 tfsr | 18th Sep 2006 | [舉報垃圾留言]

[71] Re: MONKEY

呢個我都食過
又真係好好味啊

MONKEY :
我以前嚮大陸既麥當當食過隻叫麥香金豬(好似係咁既名),係一粒粒豬扒,好好味GA~唔知點解香港唔出既~


[引用] | 作者 poonwinghang | 18th Sep 2006 | [舉報垃圾留言]

[70]

我以前嚮大陸既麥當當食過隻叫麥香金豬(好似係咁既名),
係一粒粒豬扒,好好味GA~唔知點解香港唔出既~


[引用] | 作者 MONKEY | 18th Sep 2006 | [舉報垃圾留言]

Next